Tankcsapda

2010.04.16. 16:09

Ma Solton Tankcsapda koncert lesz. Nem szeretem a Tankcsapda együttest, egy métert nem mennék arrébb, ha arra kérnének, csak azért mert ott jobban hallani őket.

Mindenesetre itt, a Kalocsa blogon, politikamentesen annyit szeretnék megjegyezni, hogy a solti művelődési házban ma Tankcsapda koncert van. Továbbmegyek... Pedig itt kéne maradnom...

A szillogizmust azt a Tomor Pál főjiskolán taníjják-é?

Solton Tankcsapda koncert van.

37 éves vagyok, egyik első élő rockzenei élményem a kalocsai Úttörőházban egy Beatrice koncert volt. Paksról jöttünk át. Életem első igazoltatása.

Kalocsán Neoton Família koncert volt.

Solton fizetnek ezért az emberek, messziről (sőt közelről, Kalocsáról is elzarándokolnak).

37 éves vagyok. Rockzenét csak halkan, fejhallgatóval hallgathattam otthon, a saját pénzemen vett walkman-en.

Kalocsán nem fizetnek az emberek, mert tizenegy éves a rádió, s mert hagyják.

Solton a kivezető úton a kamionbűzben öltönyöket árul egy exáfacsaló.

37 éves vagyok. Rockzenét este 11 után halkan, amikor a gyerek már alszik, fejhallgatóval hallgatgatok.

Kalocsán a rádió nem tud 11 éve egy olyan ötletes reklámot gyártani, amelyben a lakosság egy szegmensét vagy bármely etnikumot, vagy akárkit meg ne sértene.

37 éves vagyok. Nem tudok gyakorolni az együttesemmel, mert este 7 után nem kéne zajongani.

Solton Tankcsapda koncert van.

37 éves vagyok, esküvőmön a "Rém rendes család" zenéjét kértem. Mivel fizettem érte, megkaptam.

Kalocsán húsz éve ugyanaz a tizenhány... ember csinálja a "rockzenét" a Rokkfarsangra.

37 éves vagyok. A Korona Rádió ma az AC/DC Whole Lotta Rosie-ával reklámozza sokszínűségét, miközben nemhogy nem játsszák, hanem.

Kalocsán nem volt még KFT, Quimby, nem is lesz Kispál. A kék madár is elrepül lassan.

37 éves vagyok, tíz gyerekkori barátomból 5 Dublinban, 3 Londonban, 1 Veszprémben, 1 Budapesten él. Mindegyik (nép)zenész, valamilyen szinten űzik a mai napig ott, ahol élnek.

Kalocsán népzene van? Mert hirdetni hirdetik.

Biztos az izlandi vulkánkitörés miatt!

Kalocsán kicserélték a régi csontereklyét ujj(!) csontereklyékre a toronyban, hogy legyen nyoma a fejlődésnek.


A bejegyzés trackback címe:

https://kalocsablog.blog.hu/api/trackback/id/tr281927124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.04.17. 13:44:52

Kispál volt úgy 18 évvel ezelőtt. Korona rádiót nem hallgatok, mert nem egy a zenei ízlésünk. Egy Quimby koncertre viszont szívesen elmennék...

Bandara65 2010.04.21. 18:30:44

Első koncert élményem Juca csárda Bikini koncert. Ehhez fogható kedves emlékem egy Republic, egy Depeche Mode. Nem vagyok egy koncertlátogató tipus az látható, ezeket is alkalom és hely hozta, de több műfajt is kedvelek, nem vagyok fanatic. Sokan tudnak jó zenét csinálni, csak kevesen jutnak el nagyközönség elé (promóció, reklám, felkarolás). Máshol pedig művészi szintre emelik azt, hogy bemutatják az embereknek, bárkiből, a leghülyébb gyerekből is lehet "csillagot" csinálni= ez a média hatalma, ez nem a tehetségről, a munkáról, a tudásról szól. Mégis mindig azt hiszem, hogy egyedül a Rock az, amivel ezt nem lehet megcsinálni, az bármikor felmászik a szemétkupac tetejére, nem hagyja, hogy a sok (tehetségtelen) hulladék elnyelje.
Bár sok más műfajban utazó tehetség is ezt érzi manapság. Éljen a zene!

Egyébként ilyen téren nem voltam kihegyezve a Korona reklámjaira, annyira nem éreztem sértést, inkább kicsit vulgárisabb humort, de a közéletben ettől sokkal keményebben fogalmaznak. A zenei adók közt is nehéz választani. Azt én sem szeretem, ha valamit óránként ismételnek, vagy naponta, kivéve ha új és jó, aztán azt is meg fogjuk szokni és másik új kell. Kell a Quimby, kell rock, Magna Cum Laude stb. Kell a jó zene, az értelmes, jó szöveg, vagy mind egyszerre. Ezért jó néha Tankcsapdába eesni.

report3rs 2010.04.22. 12:29:31

Én a bejegyzésből egy kérdést érzek ki, amit meg tudok válaszolni.

Mert le vagyunk szarva :-)

balazsj. 2010.04.27. 20:43:48

Akárhogy is csűrjük-csavarjuk, fiatal suttyó koromban sokkal több koncert volt Kalocsán, mint manapság.
Okát nem tudom, csak sejtem.
Emlékezetes: Egy vihar előtt pár perccel befejezett Illés koncert.
Járt itt anno az Omega, Metró, Bergendy, Express, Neoton (még nem família!), Generál, de nem sorolom. No meg az akkori énekesek.
A helyi rádiót nem hallgatom, így nem lehet véleményem róla.
süti beállítások módosítása