Ha Kiszál Tünde.


A bejegyzés trackback címe:

https://kalocsablog.blog.hu/api/trackback/id/tr701752367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

escéhá 2010.02.12. 15:37:34

Tulképp csak arról jutott eszembe, hogy újra van Hotel Kalocsa, újra jönnek a kelebek sminket nem is vesznek figyelembe: pl. most Benkő Dániel, akit szerintem benn kőne tartani.

Albert József újseggíró meg újabb tízezer forintos olvasóriporteri pénzt kap a Blikktől, mert az általa meghívott és lehúzott sztárvendéget lefotózza evés közben. (Jobb esetben.)

Öszve kéne vetni múltat és jelenkort, a Smink nélkült a Szülőföld akadémiával. Hm? :-)

áldottgyermek · http://aldottgyermek.blog.hu 2010.02.12. 18:43:05

hosszabb a komment mint a post:D

nem lehet hogy összecserélted? :D

Scriptosaurus 2010.02.15. 08:30:55

@escéhá: és akkor még nem is említetted, hogy lehúz bennünket is...

Bandara65 2010.02.15. 15:00:46

Ha mindeképpen hányni akarok, akkor elmegyek celebeket nézni. Addig inkább helyi lakosként inkább továbbra is a Sz. Akadémiát látogatom.

Csillás-palé 2010.02.15. 19:53:54

Szakállas!

Tudsz te ettől jobbat is.
Erőlködjél már kicsit...

balazsj. 2010.02.16. 17:52:52

Még jó, hogy nincs Operaházunk!
De jól néznénk ki, egy operabállal. :-)

Úgy hallottam, azért bálok voltak, ha nem is a városban, a környéken. Hányinger: az egyik pl. "egyházi" közreműködéssel!!! :-(((
Igaz, farsang, és kampány (is) van.

Bandara65 2010.02.18. 09:22:05

@Csillás-palé: Ó, nem akarok úgy fogalmazni, hogy azzal én rondítsak el egy szépen induló új blogot. Inkább elszámolok 10-ig. Most mindjárt fél 10.(ahogy az órát nézem)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.02.19. 15:18:13

@Bandara65: nem szakállaskodunk. :D Arra vannak más (néha hivatalos...) fórumok. :D

Csillás-palé 2010.02.22. 18:21:24

Szerintem tévedés áldozata vagy
Bandara65. Na mindegy.
Véleményem a posztíró szemébe is
megmondtam ma.
Tényleg tud ettől jobbat...
:-)
További kellemes számolgatást!

escéhá 2010.02.22. 18:27:19

Ezek szerint ez egy szakállas poén volt. :-)

Bandara65 2010.02.24. 15:22:17

@Csillás-palé: Isten bizony nem értem a hozzám intézett komment lényegét, lehet elbeszélünk egymás mellett. Az említett két műsor közül azért szerintem minden állásfoglalás nélkül a második színvonala mégis jobb.
Celebek? Ugyan már!
De ha Csillás-palé rávilágít a dologra ígérem rittyentek valami fogósat!

Csillás-palé 2010.03.01. 20:40:45

@Bandara65: Bocs a késleltetett reakcióért, de hol net nincs, hol gép...
Igen, elképzelhető, hogy két malomban őrlünk. Lehet, félreértelmeztem a mondanivalódat. Elnézést ha így történt.

update:
Állítólag ez a "poén" tegnap elhangzott
a Jáksó szájából is.
Ez ám a marketing escéhá! :-)

escéhá 2010.03.02. 06:14:03

Csillás-palé: Nem kellett volna ekkora labdát feldobnod nekem.

A marketing az ez:
www.mirrorstudio.hu/weakly/pics/chinese.jpg

Albert József 2010.03.04. 13:43:52

T. "scriptosaurus" - "escéha"!Én merem válalni a nevemet és nem kitalációban rejtőzöm el.Ha már hallottaok arról, hogy "barter" talán arra is mertek gondolni, hogy a Smink nélkül egy ingyenes rendezvény a Hotelban. Tudjátok vannak még olyan emeberek akik megtanulták a munkájukat és imádatból csinálják. Vagy csak az irigység szól belőletek? Szerencsére kalocsán nagyon sok barátom lett és azok közűl szóltak, hogy kóstolgattok! Ha bátrak vagytok névvel írjatok az email címemre: albert.albertjozsef@gmail.com

escéhá 2010.03.04. 13:59:00

Kedves Albert Úr!

Én is merem vállalni a nevem, Hirsch Zsoltnak hívnak, csak nem volt eddig lényeges, mert a szűk kör eddig is tudta, honnan fúj a szél. Köszönöm, hogy jelentkezett.

Exkuzálnám is magam, mert csakugyan úgy lenne fair, ha a fenti megjegyzést akkor ejtem meg, ha legalább egy szót váltottunk volna. A véleményemet továbbra is fenntartom, ha szigorúan vesszük, én vagyok az egyetlen olvasó-riporter-olvasó, aki egyáltalán észreveszem, hogy. Hogy.

Illetve visszacsatolok, s egyben megjegyzem, hogy ki is Albert József, akitől ugyan soha az elmúlt harminc évben egy sort sem olvastam, de újságíró, és olvasóriporter is egy személyben. (Mielőtt azt mondaná, hogy nem olvasok elég újságot, kéretik legalább annyira körülnézni, mint én tettem az egyébként nem személyeskedésnek szánt posztom előtt...)

Nem kell mellre szívni, mindenki abból él, amiből tud, de ha ebből él, akkor ki van téve a hozzám hasonlók kritikájának. Kezicsókolom. Olyan nincs, hogy csak kasszírozunk oszt nem szopunk. Majd ha vége lesz a celebvilágnak, akkor.

Amúgy nemhogy nem irigylem, sőt! Gondolom, ez még elég lájtos a (feltéve, de meg nem engedve) létező "konkurencia" megjegyzéseihez képest.

Sokkal elegánsabb lenne legalább a Blikkben nem A.J.-ként megjelenni, vagy nem azon a hétvégén, amikor történtek a dógok, mert így elegánstalan.

Hogy érezze, mire gondolok:
www.mirrorstudio.hu/weakly/2009.html Itt is a "Válságjelenség" c. írásomra, amikor Önt még fel sem "fedeztem". Tehát nem A.J., mint olyan a célpont, hanem a jelenség.

Ahoj,
Zsolt

escéhá 2010.03.04. 14:04:38

Most még egyszer visszaolvastam az egészet...Ha nagyon gonosz/irigy akarnék lenni... Akkor idéznék és vitatkoznék. De nem vagyok.

Sőt, komolyan le a kalappal, hogy ezután a gyakorlatilag alapból ízléstelen poszt után vállalta nevét.

Köszönöm.
Zsolt

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 14:22:17

Lefotózni, egy híres? embert nyilvános rendezvényen, majd azt beküldeni egy lapnak és felvenni a pénzt, ahhoz nem kell sokat tanulni.

Név és cím a szerkesztőségben.

escéhá 2010.03.04. 14:28:10

Nem akartam ilyen rosszindulatú lenni, hiszen én kezdtem. Én kezdem? :-)

Szóval tudom mi a barter, és mi az újságírás. Igazából elég lett vóna ennyi, csak azt is tudom, mi a lovagiasság.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 14:29:02

Jut még eszembe: egy képzett újságírónál nem elemi követelmény a magyar nyelv és helyesírás kiváló szintű ismerete?

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 14:39:38

@escéhá: A tényeknek nincsenek érzelmeik, azok ilyenek... Kemények.

escéhá 2010.03.04. 14:44:54

San Miguel Hosé: Te honnan tudsz magyarul? Én ebbe már bele sem merek kötnyi. :-)

Mindenki úgy ír magyarul, ahogy tud. Nem? De majd lyön a Jobbik és Minden Magyar Szót Meg Kell Gondollni, Mijelőtt Kielytlyük! Helyi Hitler! :-DD

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 14:53:06

Google fordítót használok. A legújabb Béta Hungarica editon. Még nem jött ki hivatalosan. :-)

escéhá 2010.03.04. 14:57:03

Szaruszerű vagyok. Ön éjszakáját tölti velem? 30 szaruszerű nő vár Önre Kistényről.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 15:01:13

I'm horny! Will you spend your night with me? 30 horny girl are waiting for you from Kistény :-)

escéhá 2010.03.04. 15:01:22

from Alsóerek, bocs, ha elindultál volna otthonról. :-D

escéhá 2010.03.04. 15:03:00

No, én mék. Alsóerekre. Abszolút politikamentesen, ahogy azt itt megkövetelik.

Csillás-palé 2010.03.04. 15:18:26

Mondtam, hogy tudsz jobbat is írni...
Köszönöm, jót röhögtem. :D

redsuzy2 2010.03.04. 16:54:49

Tisztelt escéhá!
Nem tudom, hogy jön ahhoz másokat kritizáljon, mikor egyetlen egy ilyen beszélgetést sem tisztelt meg azzal, hogy részt vesz rajta. És fingja sincsen,milyen beszélgetések vannak ilyenkor. Igen is ezen rendezvények alkalmával maga az emberre kíváncsiak az emberek, nem a celebre. Én mint résztvevő igen is azt vallom, hogy jó rendezvény és más oldaláról ismerhetik meg az művészeket.
emlegeti Kiszel Tündét is,és azt sem tudja milyen ember, ahogy ő sem tudja magáról hogy milyen is valójában.
Annélkül véleményez kedves blogoló, hogy ismerné ezen embereket, ahelyett hogy maga körül nézne szét.
MAgűnak sem rója fel senki, hogy a Zöld kocsmában ül, ahelyett, hogy dolgozna!

escéhá 2010.03.04. 17:23:31

Kedves redsuzy2!

Kritika alap: tojást még nem tojtam, de tudom, milyen a "szar" tojás. Vagy tyúxar van rajta, vagy béjeg. (sic!) Újságot meg már írtam, abba is hagytam, mert kábé ilyet tudok percenként haccázat. (LSD. itt.)

Az, hogy én mennyi időt töltök az (egyébként helyesen) "ZŐD" kocsmában, – egyébként helyesen – szigorúan rám és a családomra (és mondjuk az üzemeltetőre, max. az APEH-ra) tartozik. És eléggé kitágítottam kört. Amúgy, aki megfejti a záró- és a gondolatjel közötti Coulombséget, vendégem egy italra. Ugyanitt.

Ha ennél több információja van, kérem ossza meg feleségemmel, mert azt hiszi, délelőttönként félrekúrok. Előre is köszönöm!

Bár aki tudja, hogy mennyit vagyok a kocsmában, vagy ő maga is ott van, vagy szemben lakik vele, vagy érdekleklődik irántam. Ez utóbbi megtisztelő. Végül is itt bevallom: biszexuális vagyok, ezért járok a Ződbe. Sajnos kicsi az esély, hogy összefussak egy szőrös felsőtestű, mackós feminim férfival. :-) Ha ismer ilyet, kérem, ne tétovázzon, küldje el az sch@mirrorstudo.hu e-mail címre.

Nagyjából sejthető, hogy nem csak élőszóban vagyok bőbeszédű. Nem írom meg sehol, hogy hú, kivel találkoztam ma délelőtt, pedig igény lenne rá! De ha van úgy gondolja, s Ön ennyire naprakész, ajánlom csináljunk egy helyi Blikk-et. Én reggelente körbejárom a kocsmákat, Ön a feleségeket és megírjuk, hogy délelőtt ki kivel kúr. Vagy visszatartjuk. Vagy félbeszakítjuk.

Hm?

escéhá 2010.03.04. 17:27:11

Amúgy szana-széjjel röhögöm itthon magam, hogy ez a legtöbb hozzászólással "büszkélkedő" poszt ezen a blogon! :-D

Kájicsókolom.

Kiszált Tünde?

És azt tudjátok, hogy mi történik Salt Lake City-ben egy földrengés után?

Felborul a mormon-háztartás.

redsuzy2 2010.03.04. 17:35:56

@escéhá: Bocsánat, de nekem van annyi dolgom, hogy nincs időm már plussz újságokat szerkesztgetni...
Nem vagyok kíváncsi a Kalocsai emberek magánéletére sem, csak nagyon zavart, hogy anélkül mondanak véleményt valamiről, amit nem is ismernek...
Tudja kedves.., néha egész napos robot mellett, jól esik hétvégén kicsit elengedni magunkat, és részt venni egy szórakoztató műsoron. Mindenkinek meg van a maga izlése és nem kell másokat lealacsoítani, mert nem csak a Szülőföld Akadémiára jár. igazából mehet mind két rendezvényre, nemde?
Én nem Önt akarom piszkálni, csak megvédeni azon embereket, akiket ismeretség nélkül kritizálunk...

escéhá 2010.03.04. 17:42:06

redsuzy2: Ez már szinte chat-szoba lesz. :-)

Van igazság abban, amit ír, és magam is azt vallom, hogy "ízlések és flakonok különbözőek". Amúgy ugyanígy egyetlen Szülőföld Akadémián sem voltam, és még mielőtt elkezdődött volna, eleve belekötöttem azokba is (lásd korábbi megszólalásaim).

De valahogy nem volt ekkora visszhangja. A sapienti meg sat. Azt hiszem, elértem a célomat, be is fejezném.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 17:46:13

Erről az jut eszembe, hogy aki kurvának áll az ne sírjon ha baszogatják. Ezt mindenki értse úgy, ahogy akarja.
A demokrácia egyik alappillére a vélemény szabadsága.
Nyilván Kiszel Tünde oly mértékben járul hozzá munkájával az ország felemelkedéséhez, GDP-hez és a fiatalok tisztességre neveléséhez, hogy piedesztálra kellene állítani. Igazán példaértékű az, amit a közért tesz. Jó példa az effektív munkavégzés nélküli boldogulásra.
Viszont kedves Suzy mások- és itt gondolok az életüket nem a bulvármédiában élőkre- magánéletébe turkálni az minősíti az embert. Nem pozitív irányba.

Albert József 2010.03.04. 18:50:37

@escéhá: Talán a kocsmában is van rádió de ha nem éppen az M.R. hallható benne akkor segítek. M. R. (Magyar Rádió)1989-2008-ig dolgoztam a sportszerkesztőségen. 1990-ben végeztem el MUOSZ Sportriporteri- studiót. 1991-ben a munkámért Külügyminiszteri, 2008-ban Belügyminiszteri oklevelet kaptam. 1996, 2000, 2004 MR elnőki elismerés.
Továbbá ajánlom a figyelmébe a szlovákia Új Szó újságot abban publikálok rendszeresen. ha esetleg marad pénze az ivászatból járjon S.K.-ban és vegyen belőle. Még valami: 2001-ben "Emberek" c. könyvem is megjelent, kb. 110000 darab fogyott el. De tudja mit, legyen ennyi elég. Egészségére.........

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.04. 19:45:49

Tisztelt Albert úr!

A fent leírt kvalitásai tükrében már végképp nem értem, miért Kiszel Tünde és társai fotózásával keresi a kenyerét.

A MUOSZ-ról meg van a véleményem. Nem lennék olyan szervezetnek a tagja, ami megtűri Bayer Józsefet a tagjai között.

Ön egy olyan szakmát választott, aminek alap elvárása a kritikai szemlélet és emiatt érdekes, hogy Ön az aki nem bírja a kritikát.

A sportújságírást meg ne keverjük az újságírással.

És még valami: itt senki nem irigy Önre. Nincs miért.

áldottgyermek · http://aldottgyermek.blog.hu 2010.03.04. 20:12:33

Én sem ismerem Albert urat, de nagyon bántja a szemem, hogy a sikerei ellenére, még mindig kisbetűvel írja Kalocsát, az első hozzászólásában.

Na mindegy. Csak egy tulajdonnév....ezer éves múlttal, és sokkal híresebb mint az összes botcsinálta újságíró :-)

áldottgyermek · http://aldottgyermek.blog.hu 2010.03.04. 20:20:06

annyit pontosítanék, hogy Escéhá a "Szamiban" is iszik :D

bocs, a fent olvasottak után ezt most kurvára fontosnak éreztem beírni:D

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.04. 20:32:43

Az a szép ebben az egészben, hogy mindenki olyan rendezvényre megy el, amilyenre csak akar...és amit a pénztárcája, jóízlése megenged: színház, koncert, kiállítás, celebbemutató, dumaszínház, fesztiválok...

Ettől szép a világ, van akinek a Kiszel Tünci jön be, van akinek a Prokop kiállítás.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.05. 07:38:11

@San Miguel José: Nem Bayer ZSOLT-ra gondoltál? Bayer József Politikatudományokkal foglalkozik.

Bandara65 2010.03.05. 08:43:30

Én speciel fenntartom bármennyire is sértő, hogy a Művelődési Központ rendezvénye képvisel kultúrális értéket, a celebes pedig nem. Ezen lehet megsértődni is, engem hidegen hagy. Aki közszereplést vállal, annál inkább állnia kell a kritikát is, elvégre ez a munkájának értékmérője (ezt vitatják).
Bár vezető bloggerek előttem már említést tettek a Blikk-ben megjelent fotóról és vele a cikkről is, azért hangot adok abbéli véleményemnek, hogy amíg egyik helyen jópofizunk a meghívott vendégek és azok nívója tekintetében, addig a Blikkben panaszkodunk eme vendég (sármőr) színvonaltalan, túlkapásoktól terhes, megbotránkoztató viselkedésére, mellette eladva a róla készült fotót is. Hát igen, valóban sok minden belefér, remélem mindenki jól szórakozott, még a hotel vendégei is, kiket a cikk szerint a rendezők szinte kutyába sem vettek egy kutya miatt.
Igazi sznobizmus. Én meg maradok továbbra is senki, síma kis helyi polgár, vagy inkább melós, hiszen hogyan kelhetnék versenyre pl. egy 168 órás cikkel? Oh már ezt is említette valaki, hát lemaradtam. A többi gondolatomat megtartom későbbi időkre. Ha valakit megsértettem, igazán sajnálom, nem volt szándékos, de képzett kritikusok ettől jóval keményebben szoktam fogalmazni nemde?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.05. 12:35:41

@Bandara65: Szerintem nem sértő a véleményed, éppen azért, mert ez a VÉLEMÉNYED. És egyelőre egy olyan országban élünk, ahol elmondhatod, mit gondolsz.

Még akkor is, ha Albert urat, vagy Kiszel kisasszonyt ez bántja.

Ők is elmondhatják a véleményüket, ha akarják.

áldottgyermek · http://aldottgyermek.blog.hu 2010.03.05. 13:39:20

szerintem sem sértő.

Ha valakinek nem tetszik valami, akkor el lehet menni az országból :D

bíró132 2010.03.05. 14:10:02

Ti itt el vagytok foglalva Kiszel Tündével, Albert Józseffel és az összes celebbel, de miért ?
Gőzötök sincs, hogy ma egy program megszervezése mivel jár, és hogy mi célt szolgál. Ma a vendéglátás mélyponton van(hozzáteszem nem csak a vendéglátás, csak maradjunk a témánál), mindenki próbál valahogy túlélni, ők is, ez egy program, na és? Akinek nem tetszik az ne menjen el rá, nem vagyunk egyformák.
De mi jogon minőségitek bárkit is, úgy hogy nem ismertek. Azért rólatok a leírtak alapján sok minden kiderült.:(
Az hogy valaki pénzt kap a munkájáért, az nektek miért furcsa? Nem ez a rendje?
Vagy Ti ingyen dolgoztok?

UI.: Csak nyugodtan folytassátok ezt a beszélgetést, minden elhangzott szó reklám, mindkét oldalnak, főleg a celebeknek, Albert Józsefnek, a blikknek és legfőképp a Hotelnek.
bíró132

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.05. 14:27:45

@bíró132: nekem speciel nem fáj, hogy bárki pénzt keres ezzel a rendezvénysorozattal. Sőt, az sem fáj, hogy a Hotel igyekszik vendéget akvirálni. Abban ráadásul egyetértünk, hogy ha nem tetszik, nem kell elmenni megnézni.

(Egyébként meg ha valaki, én tisztában vagyok azzal, hogy mivel jár egy program, előadás, koncert, kiállítás megszervezése. Sőt, megkockáztatom, hogy több koncertet, programot szerveztem, mint sokan az itt hozzászólók közül...)

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.05. 19:00:11

Szerveztem én is programokat kb. 3 évig, részt vettem konferencia szervezésben is. Nekem sem ismeretlen pálya.

Viszont olvastam a mai Blikk-ben Benkő fellépéséről. És azt gondolom, hogy a képen szereplő, Benkő kutyájának vizet töltő hölgyet megalázta a faszi. Ennyi.

Vannak elvek, amit semmilyen anyagi haszon nem írhat felül. Az egyik ilyen a becsület.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.05. 19:02:07

Bocs Immo mellényomtam. A komment bíró132-nek szólt.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2010.03.05. 19:02:55

@immortalis: Igen Bayer Zsoltra gondoltam. A Józsefből felvételiztem annak idején.
süti beállítások módosítása